Work, Work

Jag har inte jobbat på ett halvår och nu har jag kört jobb tre dagar i sträck, snacka om att man är helt slut! Men det har rullat på bra :) Verkar som ett bra ställe!

Idag slutade jag klockan ett och sen åkte vi direkt till Kungens Kurva med tre grabbar. En av snubbarna köpte en lur, en röd HTC och jag blev så avis! Den är så sjukt snygg i verkligheten. Nästa vecka kanske det blir en lur för min del också :)

Somnade en stund när jag kom hem och sen dess har vi bara chillat. Igår missade vi Filip och Fredriks årskrönika så det har vi tittat på. Filip och Fredrik är galet sköna, önskar att jag kände dom! Haha.. Jag tror vi skulle få kul ihop ;)

Mja, som sagt.. det händer inte så mycket mer än jobb just nu. Ska jobba hela helgen också, rätt gött! :) Förvänta er ingen supergrym update, jag måste vänja mig vid att jobba igen och allt vad det innebär ;) Men nästa vecka borde jag ha vant mig och vara lite piggare.


Sköna snubbar!
Tycker att dom gjorde ett riktigt fullspäckat program om året som har gått. Nu hoppas jag på att de gör fler roligheter under 2011.

En låt som spelas flitigt här hemma just nu är förresten Your's To Keep med Teddybears. Riktigt fin låt, som Pontus skulle uttrycka det ;) Luta dig tillbaks och njut för några minuter!



Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Skönt att du får jobba så mycket! Ni kommer ju bli übertäta snart ;) Ja tänk när ni har lägenhet sen, då kommer ju absolut komma upp och hälsa på! Om det inte är för nära sommaren förstås ;)



Ja det kan du ju också göra om du vill! För jag gissar på att du inte kommer hem på lääänge hihi! Saknar dej Lina-Lina! Kramar om!

2011-01-07 @ 11:45:49
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0