When it rains it pours

Åh, idag har jag varit ledig men har haft det ganska tråkigt ändå. Har haft en smått tryckande huvudvärk hela dagen, men det blev lite bättre sen när jag var iväg och köpte lite cola ;) haha.

Snart är det helg också! Skönt va? Jag är ledig lördag och söndag och har faktiskt inga planer alls förutom att jag borde tvätta ;) Sen ska jag nog köpa en ny mobil också, den jag har nu går mig på nerverna..
Pontus jobbar hela helgen så jag tänkte passa på att se på en film som han verkligen inte vill se. Den heter "Gun" och det är självaste Curtis Jackson (50 cent) som är med i filmen :) Tror att den är helt okej, men måste ju se den eftersom Fifty är med, såklart ;)



Haha.. den ser väl lite ball ut ändå? ;)




Förövrigt är det här en favoritlåt gjort av 50 cent. "When It Rains It Pours"


Kommentarer
Postat av: Ingrid

hihi den ser lite komisk ut :P jag kommer nog inte heller se den! 50 är ingen stor favorit hos mej direkt :/



haha åhh, det är faktiskt jobbigt! om det inte vore för att jag inte haft några kläder kvar hade jag också struntat i tvätten :P det är A som kommer på middag idag, men ingen Lina-Lina nej :( det får du göra så fort du kommer hem! då får du önska dej nånting till middag så gör jag det :)

2011-01-15 @ 09:59:01
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0