Vill ha...

...En sån här fin palett-bricka!



Det skulle vara så kul att kunna mixa lite med skuggor och sånt där kul. När jag var yngre älskade jag att sminka mig själv och mina söta syskonbarn som fick agera testkaniner. Men jag har inte sminkat mig själv med ögonskuggor på flera år. Jag har ju mina fina glitterpennor! Men som sagt, det vore roligt att lära sig :)

Visade bilden för Pontus och han undrade va det var för nåt (såklart) och sen undrade han när jag skulle använda alla dessa ögonskuggor. Och det är väl det jag själv frågar mig egentligen, annars hade jag haft en sån här palett-bricka för längesen ;)

Hittade i alla fall den här på Kosmetikan.se och just den här innehåller 88 stycken olika ögonskuggor som shimmrar, och den kostar 239 riksdaler.



Kommentarer
Postat av: Ingrid

jag förstår hur du menar! tänk va skoj att experimentera fram skitsnygga makeups :D och när du skulle använda det? på fest såklart :D

2011-01-16 @ 12:43:45
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0