Victoria Secret

Hola godingar!

Nu har jag suttit och tittat lite på undies på www.victoriassecret.com. Jag älskar att köpa troser så jag tittade på vad de hade för utbud :)


Gillar att det är lite spets på dom här, dom ser väldigt bekväma ut :)


Och om här är jag väldigt förtjust i! Sockersöta som tusan :)

Sen kom jag på att jag måste ha en ny bikini! Jag och Josefina har pratat om att besöka ett spa snart och då kan det vara bra med en bikini..så jag tittade lite på det också men hittade bara en som föll mig i smak:


Frågan är ju bara om den vill sitta upp ;) vore ju himla tråkigt om överdelen
åkte ner..haha. Men snygg är den!

Nu ska jag försöka väcka Pontus. Jag är hungrig och känner för att äta nåt gott..:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0