Vans

Som ni ser så har jag fått en ny header nu, men jag vet inte riktigt vad jag tycker om den än. Så vi får se om det är en keeper ;) Nu till en helt annan sak, nämligen skor!

2008 köpte jag ett par riktigt fräsha skor, ett par vans som var ungefär som en ballerina-modell. Dom passade till allting och var helt perfekta på alla sätt. Det var riktigt bra vår/sommar skor. Men så gick dom sönder! Jag försökte limma ihop dom med superlim men det höll inte mer än några timmar. Varför jag limmade dom var för att jag inte kunde hitta dessa skor nån annanstans.


Så här såg mina godingar ut. Jag har för mig att min syster tvingade mig
att slänga dom eftersom var så trasiga.

Men så en dag förra veckan...när jag och Pontus roade oss med att sitta och titta på kläder och skor på internet så trycker Pontus upp exakt den här skon! Gissa om jag blev glad? Det liksom pirrade till lite i magen. Jag måste verkligen ha den är skon!


Här är de underbara skorna! De finns på junkyard.se och kostar 545 riksdaler. Dessa ska jag springa runt med i vår och sommar. Vilket kärt återseende det kommer att bli! :)



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Dom ser riktigt sköna ut! Kommer nog ihåg dom :)



Visade markus din nya design och header, han tyckte det var fint! ;D Jag tycker det är toppen! En keeper ;)

2011-01-25 @ 10:52:21
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0