Tvätt som fan!

Hallå hallå i stugan!

Idag är det fredag och jag är ledig. Hur skönt är inte det? Underbart!! Men jag har i stället massa att fixa hemma men det tycker jag är skönt. Pontus jobbar ju idag och då blir det att jag bara sitter eller går och kollar i affärer, inget av de alternativen känns så lockande längre (eller idag).
Därför ska jag tvätta, har samlat ihop tre stora pappkassar med tvätt..hur lyckas man med det när jag tvättade i tisdags? Men jag vill få bort allting, så att allt är rent och fint sen. Då slipper man tvätta på ett tag sen :) Det är mycket lakan och handdukar som ska bli rent idag.
Jag håller också på att plocka ordning här, igår när jag jobbade så började Pontus städa men han hann aldrig klart så nu står dammsugaren på golvet och bara väntar på att få bli använd ;)

Och senare idag blir det även en tripp till en mataffär. Ikväll ska vi äta tacos så jag behöver köpa lite grönsaker :)

Två kvällar (onsdags och torsdags) har jag och Pontus träffats på Donken efter mitt jobb och käkat. Vi har haft två riktigt mysiga dejt-kvällar. Fast kan man kalla det dejt när man varit tillsammans i över två år? Haha.. kanske inte. Igår efter Donken gick vi hem och kollade på en film, Se7en, där bland annat Brad Pitt har huvudrollen. Jag såg den filmen för flera, flera år sen och kom inte ihåg den alls, så det var passande :) Den handlar om de sju dödssynderna, riktigt intressant och bra film, men liiite läskig ;) Benen värkte lite då och då..Haha.


Nån som har sett den här? :)





Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad du är duktig! Och självklart kan man kalla det för dejtkvällar! Det är precis vad man borde fortsätta med när man varit tillsammans länge, dom där små sakerna som ändå betyder så mycket. Till exempel dejter :)



Jag har inte sett den här filmen! Bara en scen, och den var himla läskig haha!

2011-01-21 @ 19:48:03
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Lina-Lina

men brad pitt är ju så snygg! eller hur ingrid? :D

2011-01-23 @ 06:34:01
URL: http://litesoftare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0