Titta i affärer imorgon

När jag lagar mat i ugnen är det ett rent helvete att få ut formen/plåten, vi har nämligen bara en grytlapp så man får ta hjälp av ett par handdukar också. Och vi lyckas alltid bränna oss och det slutar alltid med att antingen jag eller Pontus står och svär. Haha :P

Så imorgon när jag ska på en liten shoppingrunda ska jag införskaffa ett par grytlappar. Sen behöver jag även ett puder. Hur tråkigt är det inte att köpa puder? Tycker faktiskt inte att det är överdrivet roligt att köpa smink alls faktiskt, men ibland är man så illa tvungen ;)

Att köpa imorgon:

- Grytlappar
- Puder

Ingen vidare lång shoppinglista alltså. Lite tråkigt, jag älskar att komma hem med flera påsar så kan man prova och testa lite ;) Men det är ju så att jag snällt får vänta en månad till på min lön, så då shoppar jag hellre lite mer då, och då har jag lite fler saker att pricka av ;)  


        
Kikade in på hemtex.se, mest för att titta vad det fanns för roligt. Och då hittade jag dessa grytlappar. Helt vanliga och enkla grytlappar, men till ett bra pris. Jag menar...Hur kul är det att köpa grytlappar?!
Dom första kostar 10:-    och dom andra 29:-


Kommentarer
Postat av: ems

nej det är fkatiskt svarta, men skulle inte tacka nej till ett par marinblå :D allt bra?

2011-01-29 @ 09:50:26
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Ingrid

haha neeej, det gör ju så förbannat ont när man tar med handdukar! Och jag fick tag på en fuktig handduk en gång, det går rakt igenom :/ hoppas du hittade några :)

2011-01-29 @ 19:22:03
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0