Sugen på allt när tröttheten är jobbig

Varför vill man ha mat i form av mcdonalds/pizza när man känner sig trött? Man skulle kunna dricka flera liter cola alldeles själv och äta lite (eller ganska mycket) choklad till efterrätt.
Äh, jag vet ju varför det är så. Som idag, jag hade en jobbigt dag på jobbet för att jag var helt slut, ögonen ville knappt hålla sig öppna, benen orkade knappt inte bära mig och magen kurrade som bara den. När jag sen slutade och tog mig till bussen, började jag fantisera om donken-mat och massa cola. Jag ville ha allting som jag visste skulle göra mig pigg! Haha.. konstigt det där. När jag är vrålhungrig vill jag alltid ha donken, för jag vet att det går snabbt att få maten och dessutom är det ju gott!

Men det blev varken donken eller choklad för min del idag. Jag klarade mig bra! Men lite cola har allt fått slinka ner i magen ;)

Blir ni också sugna på sånt här när ni är trötta och hungriga?



Kommentarer
Postat av: Ingrid

känner verkligen igen det där! fast jag blir ju sugen på onyttigt hela tiden; när jag är trött, uttråkad, hungrig redan, spelar spel you name it hahaha!



ja det hoppas jag också att vi gör! men det tror jag nog va? när var det premiär, i november? jag läste nånstans att det var amerikansk premiär 18 april men de måste ha skrivit fel.. jag får helt enkelt ordna lite ledigt den kvällen så traskar du och jag på bio! ;)

2011-01-18 @ 23:31:59
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0