Städa

Heej!

Jag har precis vaknat, haha.. Jag har verkligen blivit en riktig sömntuta! Men söndagar är till för att sova ut på tycker jag ;)
Vad händer idag då? Vad ska ni göra? :)
Själv ska jag städa hela lägenheten! Haha det är kaos här. Eftersom att vi var borta både i torsdags och fredagskväll så ligger det kläder överallt, smink och hårspray står lite varstans i lägenhet och fönen och wave makern ligger till och med på diskbänken! Haha..Så det är vad jag ska roa mig med idag ;)

Sen måste jag även gå och handla, fick ett sms av Pontus när jag sov förrut om att han ville ha lasagne i stället för kyckling idag, så det får det bli. Tycker det är skönt att han bestämmer lite :)
Och sen ska jag avsluta dagen med ett härligt bad! :)

Men vi hörs under dagen! Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0