Som en studsboll på massa olika ställen

Oj vilken dag! Jobbade till 13.00, efter det skulle jag leta reda på en tjej och snacka lite med, klockan 14 skulle jag vara hos arbetsförmedlingen men innan det var jag tvungen att åka hem för att hämta ett papper. Men allting har gått bra idag! Jag hann allting som jag skulle göra, kom tio minter försent till arbetsförmedlingen men det var lungt. Det var inget möte eller så vi skulle ha, utan jag skulle bara lämna in en lapp för hur jag har/ska jobba. 

När jag var klar där kom jag på att jag knappt inte ätit nåt idag så därför kirrade jag lite thaimat i thaihyddan som ligger här nere vid tunnelbanestationen. När jag hade ätit och kollat på ett avsnitt av Sopranos så blev jag heelt slut så det fick bli en liten powernap. Men nu är jag vaken och sitter och chillar lite till musik :)

 
Här är maten jag beställde; kycklingwok med bambuskott, lök och paprika och till
det åt jag ris. Ganska starkt men det var gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0