Resident Evil

Hej på er!

Jag har som sagt städat, så nu är det rent och snyggt här igen :) Var nere en snabbis och handlade till middagen ikväll. Pontus har ju bestämt att vi ska äta lasagne här idag och för några timmar slog det mig att jag aldrig har gjort lasagne. Jag letade recept på internet men tyckte inte att jag hittade nå bra.. Som tur var så svarade syrran när jag ringde så hon berättade lite snabbt hur jag skulle göra. Det kommer nog bli bra ;)

Resten av kvällen blir lugn för vår del. Känns skönt! Ska kolla om det är nåt bra på tvn, men jag hoppas nästan att det inte är det för då kan vi kolla på den tredje filmen av Resident Evil. Pontus ville så gärna se ettan igår och jag gillar inte riktigt sånna här filmer.. Men jag var snäll och satt och tittade med honom ;) Det slutade med att jag satt och tjatade tills vi kollade på nummer två ;) Filmerna handlar om zombies och sånt där dumt och overkligt! Hatar sånna filmer men jag måste säga att dom här är riktigt bra!

Nu ska jag sätta igång med köttfärsen. Tänkte hinna med en dusch också innan det är dags för att käka!

Ha en trevlig söndagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas lasagnen blev bra! Jag är hopplös på att göra lasagne :( haha ja dom är bra dom filmerna, fast liiiite för läskiga ibland för mej ;)



haha åhh, jag fattar inte hur du INTE kan gilla vänner? världens bästa komediserie :D ross och rachel blev ihop till slut iallafall, chandler o monica fick surrogatbarn och flyttade ut ur lägenheten, joey flyttade till kalifornien och phoebe kommer jag inte ihåg :P

2011-01-03 @ 10:08:27
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0