Pontus födelsedag!

Tjenixen! :)

Igår fyllde Pontus 21 år och det firade vi såklart med middag i Tullinge :) Mysigt och lungt. Av mig fick Pontus en GPS som han fick välja alldeles själv ;) Jag kan ju inget om sånt där, men nu verkar han nöjd i alla fall :)

Vad händer annars då? Här jobbar vi i alla fall. Jag på dagarna och kvällarna och Pontus på nätterna..Haha. Men cash is king vet du väl? :) Jag har jobbat över 50 timmar på en vecka! Det känns enormt mycket, eller så är det jag som är ovan ;) Men det är kul i alla fall!

NU ska jag sova och Pontus ska snart upp för att åka till jobbet...Vi är vuxna på riktigt nu! Nåja, imorgon slutar jag tidigt och på torsdag är jag ledig, det betyder mer blogginlägg som är liiite roligare än det här ;)

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0