Min lilla apa

Igår pratade jag med min syster i telefonen en massa gånger (min mobil har nåt allvarligt fel som gör att den stänger av samtalen hela tiden så vi fick ringa upp varandra flera gånger). Min syster berättade i alla fall att min lilla systerdotter Meya saknar mig och var påväg upp till mitt rum tidigare på dagen för att ge mig en kram. När min syster sa att jag inte var hemma blev hon ledsen.. Jag fick senare prata med Meya i telefonen och det första hon säger är "Jag saknar dig!". Min syster berättade för mig att Meya fick tårar i ögonen och såg helt förstörd ut.. Jag och Meya pratade lite till och jag hörde på henne att hon var ledsen. ÅH, min lilla flicka! Jag har varit med henne nästan varje dag under tre års tid och nu helt plötsligt har jag varit borta i en månad. Hon har nog ingen direkt tidsuppfattning men då och då tror jag att hon kommer på att hon inte har sett mig på länge.


Jag saknar dig också min lilla apa!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

åhhh, vi saknar också dej jättemycket!! <3 jag fick en kommentar om att det är youtube som har bytt embed-koder men att man kan tydligen välja den gamla koden också :)



det blev ingen gratäng, det blev strips! herren i huset var inte sugen på det :P men gött blev det allt! åh vad vi ska äta när du kommer hem lina-lina; FROSSA :D

2011-01-22 @ 18:24:46
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0