Lyckodag igår 3e januari

Godkväll på er!

Ojoj vad mycket jag hade att göra igår! Morgonen började med att vi blev väckta av telefonsamtal hela tre gånger. En glad nyhet var att Pontus fick jobb! :D
Sen skulle jag ta mig till Fridhemsplan där jag skulle på arbetsintervju och jag fick jobbet direkt :D Jag fick skriva på massa papper så fort jag satte mig på stolen ;) Så där börjar jag imorgon och det känns bra! :)

Vi hade alltså en grym dag igår! Så kul att båda lyckades och att det hände på samma dag! :) Vi tog med oss vårt glada humör på en biltur, vi bytte min ring och storhandlade mat och käkade lite donken ;)

Senare på kvällen började vi se på en film men båda somnade.. haha.. därför gick vi och la oss i stället ;) Och klockan var innan halv tio! Jag har nog aldrig lagt mig så tidigt :) Men jag skulle ju upp fem imorse så det var nog tur att jag la mig såpass tidigt ;)

Tidigt imorse tog jag mig ut till Täby, skulle jobba på mitt andra jobb idag. Började sju så fick åka härifrån redan vid sex. Lite jobbigt att det tar sån jävla tid! Och idag har jag sprungit runt som en tok, hittar ingenstans i Täby så varför skulle jag hitta massa konstiga gator jag aldrig hört talas om då liksom ;) Men allting gick bra tillslut! :)

Känns kul att få börja på ett nytt ställe imorgon! Det kommer kännas mer som ett jobb efter som att jag har ett schema att följa. Jag tror att jag kommer trivas!

Förlåt för att jag bara skriver ihop allting lite snabbt nu, jag är helt slut i huvudet.. Nu tänkte jag se på Alice i Underlandet och käka lite popcorn ;) Puss!



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Fantastisk dag det där :D Så himla roligt, vi är glada för er skull :D



åh ja det får du lära med! per moberg har lärt mej genom tvn att man kan ha aluminiumfolie över lasagnen i början så blir den inte bränd :P haha

2011-01-05 @ 13:43:22
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0