Lite tröttis

Hej på er!

Igår kväll jobbade jag, skulle slutat halv nio men fick snällt gå hem närmare nio. Och för den extra tiden får jag inte ens betalt för! Sen när jag kom till bussen så stod den still i tio minuter, minst. Flera vakter steg på bussen och gick långt bak och kastade ut nån människa. Var lagom glad när jag kom hem kan jag ju säga..

Och natten fortsatte i katastrof, jag var så sjukt trött..men grannarna hade en jävla fest, det lät ungefär som om de hade konsert. Det dunkade i hela våran lägenhet.. De slutade lagom tills Pontus skulle åka till jobbet, vid två i natt, och då fick jag sova fyra ynka timmar innan det var dags för mig att jobba.

Som ni förstår så har jag varit galet trött idag, somnade på soffan när jag kom hem och sov i ett par timmar. Resten av dagen har vi tagit det lungt, ätit en god middag som bestod av kycklingfilé, potatisgratäng och en härlig sallad och medan vi åt kollade vi på handbollen och efter det vare ju Solsidan :)

Nu tänkte jag spendera resten av kvällen/natten med att titta på bland annat One Tree Hill som jag missade ikväll. Imorgon är jag ledig så vi hörs mer då :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

åhh stackare! jag hade ballat ur och blivit galen haha! hoppas du fått sova bättre inatt! mums, kycklingfilé och potatisgratäng är inte illa! vi ska ju prova den där kycklingen på reklamen också med bacon eller vad det är runt :D



haha vi kommer äta ihjäl oss när du kommer hem nästa gång! jaa markus är likadan, och om jag frågar honom säger han att jag kan bestämma nån gång :S haha nej en matsedel skulle nog inte hålla i längden!

2011-01-24 @ 12:08:17
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0