jag är galen när jag sover!

Haha igår kväll somnade jag i sängen med fötterna på kudden och datorn och en bok på magen. Hade tydligen rivit ner massa saker så varje gång Pontus kollade på mig (han satt och spelade tv-spel) så hade jag en ny grej på magen.

Jag vaknade vid fyra i morse av att Pontus sa att jag skulle lägga mig riktigt så att han också fick plats, haha. Han skrattade och berättade om vad jag hade gjort medan jag sovit och visade mig ett kort på mig själv där jag nästan hade begravt mig själv med grejer. Haha.. roligt!

Idag är jag som sagt ledig och har sovit ut ordentligt! Vaknade vid elva och jag känner mig pigg :) Frågan är bara vad som händer idag? Verkar som att Pontus och hans pappa planerar att spela tv-spel :) Kul! Det blir nog en sån där alldeles lagom lugn torsdag här :) Vad händer hos er idag? :)



Kommentarer
Postat av: Ingrid

haha jaaa du kan ha lite märkliga saker för dej när du sover har jag hört :D hihi så söt!

2011-01-13 @ 21:16:18
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0