Ingen ny mobil..

Idag tänkte jag göra ett spontan köp. Pontus och jag tog bilen vid sju och skulle åka till Elgiganten, jag hade bestämt mig för att äntligen köpa ny telefon. Jag vill ha en HTC Wildfire (se inlägget nedan) och blev riktigt peppad på den när kvällen kom. Så vi gick in på Elgiganten och där fanns ju mobilen men den var mycket dyrare än i en affär som vi var på förra veckan. Konstigt, man tycker ju att alla Elgiganten ska ha samma priser, men tydligen inte.

Därför kom jag hem utan en ny mobil men Pontus blev ett spel och ett GPS-frodral rikare i alla fall ;)

Fyndade faktiskt på rean i söndags också! Mitt jobb ligger precis vid Västermalmsgallerian och jag hade två timmars rast så jag tänkte spana läget i affärerna. Men jag blev besviken faktiskt! Himla tråkiga och få affärer. Men som sagt, jag fyndade lite i alla fall. Köpte ett par svarta, helt vanliga sköna jeans, inne på MQ från Zoul som jag fick betala endast 250 spänn för! Och sen köpte jag även ett balsam spray som det var 30% på. Jag brukar aldrig hitta nå på rean men i söndags hade jag lite tur. Skönt med ett par nya jeans! :)

Nu ska jag kolla lite kläder på nätet! Det kliar lite i fingrarna.. Haha.



Kommentarer
Postat av: Ingrid

tråkigt att det inte blev nån telefon, hoppas du hittade massa snyggt på nätet istället :D

2011-01-13 @ 09:58:53
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0