H&M - fina kläder och skor

Det är väldigt sällan jag går in på H&M och när jag väl går in där så hittar jag ingenting. Men nu blev jag lite sugen på att se vad de har för utbud på nätet och jag blev glatt överraskad. Titta här på bilderna så förstår ni ;)


Underbar klänning för 99:-, finns i flera olika färger och jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken som är finast. Just nu är jag helt inne på blått och tycker att den här var ljuvlig och lite annorlunda!


Se här vilken sockersöt sommarklänning! Åh, vad jag hade känt mig söt i den här. Frågade Pontus va han tyckte och svaret jag fick var "Den där får du verkligen inte köpa, då kommer du verkligen se ut som en bebis"...haha.
349:- kostar den här.


Härlig kofta att dra på sig på under sommarnätterna. Som sagt, har en blå period nu. Men den finns givetvis i fler färger också :) 149:- för den här härliga!


Tänk va härligt att kunna dra på sig en sån här när man inte riktigt orkar klä sig eller bara är lite frusen. Färgen är ju ganska uppmuntrande då :) Den kostar också 149:-


Jag har väldigt ont om basic kläder. Brukar oftast dra på mig en wesc tisha, så det blir wesc hela veckorna långa. Det tröttnar man också på i längden. Tycker att den här var lite lagom. Kan tänka mig att den är snygg till ett bar jeansshorts i sommar också :) 99 riksdaler!


I sommar vill jag springa runt i en blommig scarf. Tycker att den här var lagom blommig och känner verkligen att den skulle passa en härlig sommardag. 99 kronor kostar skönheten.


Nu till mina favoriter! Dessa skor blev jag direkt kär i. Hur snygga som helst och ser dessutom väldigt bekväma ut. Tänk va fina dom hade varit till klänningen som jag visade först. ÅH! Dessutom kostar dom bara 199:-



Provade nästan likadana förra sommaren fast då från Tommy Hilfiger. Tyckte dock att dom var lite för dyra då så det blev aldrig några. Dom här är nästan snarlika och kostar 299:-

Nu blev jag så väldigt sugen på att beställa hem kläder. Tråkigt bara att våren inte ens är i närheten än.. Jag vill ha sommar NU! Eller i alla fall vår. Kan nån ge mig det, snälla?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

den första klänningen och koftan blev riktiga favoriter här :D haha han är ju så härlig med sina kommentarer pontus, men jag håller inte med! :P ja det känns som det är en bit kvar till vår,men det kommer nog börja gå fort nu! :)

2011-01-19 @ 09:51:11
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0