Fett dålig dag

Hej på er!

Usch, jag har en riktigt usel dag. Vet inte om det är för att jag är trött, eller om jag börjar bli sjuk, det är i alla fall nånting som inte riktigt känns som det ska. Hatar sånna här dagar, det är en sak som är säker.

Jag började min morgon med att tvätta och det gick bra, skönt att ha det gjort. Ska tvätta på fredag också, vi hade så jävla mycket tvätt att jag var tvungen att dela upp det. Vid halv tre ska jag bege mig mot jobbet också, hoppas att allting känns lite lättare under eftermiddagen/kvällen.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

bläää! hoppas det bara är en dålig dag och att du inte börjar bli sjuk! :( skönt att få undan lite tvätt iallafall.



hoppas din dag blir bättre sötnos och att det går bra på jobbet! kramar <3

2011-01-19 @ 14:03:29
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0