En soft dag

Här har vi haft en riktigt mysdag idag, därför det har varit lite snålt med inlägg. Tycker det är rätt skönt att ha en lung och fin söndag utan massa saker man måste göra, det enda vi har gjort egentligen är att titta på serier och en dokumentär samt ätit lite gott. Jag gjorde en köttgryta till middag idag, med en riktigt god sås till, och senare på kvällen blev jag himla sugen på choklad så då slängde jag in en kladdkaka i ugnen.. Haha. Mumsigt och mysigt.

Har ni haft en härlig söndag?

Snart ska jag försöka sova (om det går, vaknade närmare två idag..haha), för imorgon är det dags för jobb igen, har en riktigt långtur imorgon 8-17 är tiden men det går nog finfint det också :)

Vi hörs mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0