Dovas och Wollmars

Här skiner solen och det känns riktigt härligt :)  Tråkigt nog är det -8 grader..

Igår blev det onsdagsöl efter jobbet, vi testade det nya DovasHornsgatan och det var riktigt mysigt. Litet och mysigt ställe och det var alldeles lagom med folk.  Dom spelade skön musik! Bland annat lite 50 Cent, Daniel Adams-Ray och Eminem, och är musiken bra är oftast stället bra ;)
Det skönaste med Dovas är att det ligger så nära vårt hem.

Vid halv elva drog vi vidare till Wollmars där vi träffade ännu fler polare och satt där och pratade ett tag. Jag tror att klockan var runt halv ett när jag och Pontus bestämde oss för att dra hem. Ingen av oss hade ätit sen klockan 13, så magen kurrade på rätt bra där ;)
Vi hade en riktigt härlig kväll i alla fall! :)

Idag då? Vad ska ni göra? :)
Jag ska minsann jobba idag också, samma pass som igår 15-21 :)
Men det är också så att jag har en kompis från Skara som är i Stockholm idag. Hon ska börja en kurs här i Stockholm och den är varje torsdag och idag är det första dagen. Igår pratade vi lite om att vi skulle träffas för en lunch (hinner inte så mycket mer när jag jobbar), men än har hon inte hört av sig. Så vi får se vad som händer, det hade varit riktigt kul att träffas iaf :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad roligt att det var så bra där! Då har ni ett nice hangout nära hemmet :) toppen! Gött med jobb, för det är gött med pengar hihi. här blir det kalas idag, kommer kännas lite tomt utan dej!



ja det är skönt att bli ompysslad ibland! jag var nog en katt i mitt förra liv haha ;) älskar att äta och sova och om man killar mej bakom örat så spinner jag haha!

2011-01-27 @ 12:53:18
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: ladymuffin :)

sv; ja verkligen! garneringen är roligast! :) hihi!

ja det hoppas jag med! :) tack vännen! <3

2011-01-27 @ 13:34:48
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0