Dödens backe

Tjenixen på er! Blir ett litet inlägg innan jag ska sätta mig i soffan för att kika på Solsidan :) Jag har en sjuk pojke bredvid mig som ligger alldeles utslagen i sängen med 38,8 graders feber. Stackarn!

Idag bestämde jag mig för att gå ut i regnet, jag skulle på jakt efter nya fräsha dojjer att springa runt i. Jag älskar sneakers och det var sjukt längesen jag köpte just skor. Men nej, jag kom hem utan några älsklingar! Provade några stycken, men antingen var de för stora och fanns inte i mindre storlek eller så kändes de helt fuckade på fossingarna, tråkigt. Så det jag kom hem med idag var en pärm till Pontus så det blir ordning och reda på hans papper och strumpor till mig.

Men för att ta sig ut och ner till tunnelbanan måste man gå ner för en mega-lång backe som är full av is. Fötterna får inget fäste och allt man gör är att glida ner. Livsfarligt!! Därför har jag nu döpt om backen till dödens backe. Ramlade två gånger i den förra veckan, jävla helvete. Och jag var nära på att göra det idag också.
Var precis ute nu för att köpa alvedon till min lilla gosenos och det är ta mig fan helt omöjligt att ta sig fram! När jag gick där och svor för mig själv tänkte jag att jag inte ska gå ut på flera dagar, eländet ska få försvinna först. Men jag jobbar ju hela veckan så jag måste ju faktiskt ta mig igenom dödens backe ett antal gånger. Inte nog med det, mitt ben är helt knas, jag kan knappt inte gå på det. Misstänker att jag har sträckt baksida lår när jag har halkat som Bambi på hal is.

(Min pojkvän säger att han är döende, hoppas att han har fel!!)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

usch vilken hemsk backe! hoppas att du inte ramlar nåt mer nu :) stackars pontusen! män brukar vara döende när dom är sjuka :P

2011-01-16 @ 20:46:00
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0