Den soliga sidan

På söndag klockan 20.00 smäller det och jag ska sitta bänkad framför tv:n. Då börjar nämligen andra säsongen av Solsidan! :) Som de flesta humor programmen tror jag alltid att de inte är nåt att ha, men jag hade fel när det gällde Solsidan. När jag och Pontus äter middag vill vi oftast se på något, så det blir alltid nån serie och en av gångerna drog han igång Solsidan och jag tänkte "nejnejnej, jag vill inte se!" Men sen den dagen var jag fast ;)

Och äntligen är dom tillbaks med säsong två! Jag har väntat och längtat! :)


Säsongspremiär på söndag kl. 20.00 på tv4 :)


Kommentarer
Postat av: Billie

HAHAHAH! Solsidan är awesome! Ser så fram mot det.

2011-01-15 @ 00:05:08
URL: http://billiewho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0