Cee Lo Green

Tjenixen! :)

Åh, jag är hemma. Jag sitter och chillar. Chilla är gött! Haha.. "lite softare" kommer ju ifrån att jag är grym på att ta det lungt. Sätta på skön musik och bara glida runt lite lätt. Men nu är jag en hard working Lina och det känns framför allt i mina fossingar! Har inget emot att jobba alltså, men när man inte är van så känner man verkligen hur det värker i alla kroppsdelar när man sätter sig ner.

Slutade vid två idag och har haft en bra dag på jobbet. Ska jobba imorgon och på måndag också, sen får jag förhoppningsvis mer tider i veckan.

Jag har precis tittat klart på "Alice I Underlandet", jag och Pontus skulle egentligen sett på den filmen i veckan men när det väl kom till kritan var han inte så sugen på den trots allt. Den var häftig! En helt okej film liksom :) Johnny Depp har ju så sjukt ball outfit och smink.

Vad händer mer idag då? Nja.. Pontus jobbar så jag är hemma själv och lyssnar på Cee Lo Green. Men ska nog ge mig ut på stan snart och kika lite i affärer, samt boka en tid för tvättning, ta en dusch och laga mat. Alldels lagom lugn lördag med andra ord.


Cee Lo Green - Se vilken glad och gullig man han är!
Har faktiskt inte lyssnat så mycket på den här snubben, det började ju med att
hans låt "Fuck You" har spelats flitigt på radio och fester. Men nu har jag upptäckt
flera låtar av den här snubben på Spotify ;)
Har även läst lite om honom på nätet och han verkar ju ha gjort en del och är lite
av en mångsysslare när det gäller musik. Han har t.ex gästat en av Teddybears låtar.
Är du ett fan av Cee Lo?

Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

åh jag måste höra fler låtar med honom :D

2011-01-08 @ 19:58:12
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0