Blivit mer vuxen första dagen på det nya året(?)!

Klockan är natten och jag är vaken, vilket i och för sig inte är så ovanligt ;) Pontus sitter och spelar och jag har skrivit en inköpslista. På måndag ska vi åka och handla mat! Det är nytt år och jag har redan blivit så mycket mer vuxen! ;) Annars brukar vi alltid springa ner till Konsum, köpa det vi ska äta och nästa dag får man springa ner igen typ.. Sjukt jobbigt, dyrt och tungt! Så på måndag ska vi åka och storhandla mat. En helt ny grej för oss! Haha..

Har även kikat lite recept på internet, jag gillar att laga mat men tycker det är tråkigt att laga samma maträtter ofta och det blir lite så när man inte har nån fantasi ;) Så nu har vi suttit här och diskuterat, eller jag har diskuterat och Pontus säger ja om han tycker att nån maträtt låter intressant. Vi har kommit fram till att vi ska äta kycklingklubba med pestotäcke imorgon, till det ska vi ha ugnsbakad potatis och morötter. Smarrigt och lite nytt! Pontus jobbar ju till åtta imorgon så då har jag något att pyssla med på kvällskvisten :) Lägger upp recept och sånt på maten imorgon! ;)

Jag vill tro att jag är ganska vuxen... men det ser knappast ut så på dessa bilder va? ;)







Hahah..
Nä nu säger jag natti natt! :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det tycker jag låter som en väldigt bra idé! :) Det blir så mycket lättare om det finns mat hemma, och billigare :P så söta bilder!

2011-01-02 @ 11:25:52
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Ingrid

nej det är sant, det viktigaste har jag ju slutat med! :D haha jag vet, jag målade över hans söta ansikte ;) han blir ju så upprörd över bloggen, så jag tänkte att det var bäst så! han tycker ju att det är så onödigt :P

2011-01-02 @ 11:40:05
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0