Besvärlig morgon

Morrn morrn på er!

Mitt huvud känns som gelé idag, jag satt nämligen uppe till tre i natt och kollade på Sopranos :) Jag är ju en nattuggla men nu när jag har jobbat så mycket så har jag somnat tidigt som fan, så det var skönt att få njuta av natten igår.
I morse ringde min klocka 06.45 och då var det dags för mig att stiga upp och springa ner till tvättstugan. När jag kommer ut möts jag av snö, snö, snö! De hade till och med fått ploga utanför dörren och snön far runt som bara den! Bläh, tänkte jag då.
När jag kommer till tvättstugan ser jag att det är kolsvart där, inga lampor tända eller maskiner som lyser upp lite. Jag började leta efter en lampknapp men hittar då ett papper i stället med regler för tvättstugan och där står det följande.. "På lördagar och söndagar är tvättstugan tillgänglig från 09.00-21.00". Lyckat va? Då blev det inga rena kläder idag heller. Och när jag skulle gå upp till mig igen så gick ena pappkassen med kläder sönder. Båda handtagen lossnade och ja.. nä.. det var katastrof!

Somnade i alla fall om och sov gott fram tills Pontus kom hem klockan nio :) Och sen sov vi lite till..




Kommentarer
Postat av: Ingrid

blää det låter som en riktigt elak morgon! :/ skönt att du sov lite till sen iallafall :)



jadå det var trevligt! men vi blev så mätta efter maten så vi var ganska sega allihopa sen :P det blev en tidig kväll! amel åkte hem redan vid 23 nån gång tror jag :P hade du sopranos-maraton resten av dagen igår?

2011-01-16 @ 13:09:53
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0