The Sopranos

Nu har min kära pojkvän dragit iväg för att åka snowboard. Än så länge har vi ingen snö i luften men jag tror att snöstormen även kommer nå Stockholm senare på dagen, hoppas att han tar sitt förnuft till fånga och åker hem då ;)
Jag däremot tänkte ligga och chilla till några avsnitt av Sopranos innan det är dags för mig att möta upp Louise vid fyra :) Lite lagom lugn dag det här!

Vad gör ni för kul idag?


En serie som jag tittar flitigt på och som är grym. Är på näst sista säsongen nu.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Låter som en alldeles lagom dag! :) Nu har det lugnat ner sig lite här, så det blåser inte lika mycket och det är snöblandat regn nu. Lagom slaskigt ser det ut att vara! :( Jag ska försöka få ihop till nåt att äta här, så nu experimenteras det med fisk :P

2011-02-10 @ 13:16:09
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0