"Ska jag gå upp nu..?"

Tjabba, tjena! Hur är läget?

Jag slutade jobbet redan tolv idag så nu är jag hemma och har precis vaknat upp från en skön liten powernap. Jag är riktigt seg idag, hade en ganska så jobbig natt om man säger så. Jag har drömt massa konstigt och trodde att jag skulla gå upp när klockan var 02.18.. Då hade jag börjat ta på mig och planerade att äta frukost, det konstiga var ju att allting verkligen var kolsvart, så jag tittade och tittade på klockan men kunde inte hajja vad som var fel.. Så jag bestämde mig för att väcka Pontus. När han vaknade till så frågade jag; Ska jag gå upp nu? Men nej, det skulle jag ju inte :) Haha.. fyfan va man är korkad ibland, jag är det speciellt när jag sover ;)

Jag ska snart börja göra i ordning mig för om en timma ungefär ska jag träffa min vän från Skara :) Hon är bara här över dagen så vi ska käka middag nånstans :) Ska bli riktigt trevligt!
När jag kommer hem ikväll hörs vi mer och då svarar jag även på era kommentarer :)






Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åhh Lina då! Du är ju för söt ibland :D

2011-02-04 @ 09:38:32
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0