Sista jobbdag

Jag skulle vilja skriva så mycket men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, så nu bjuder jag på ännu ett trist inlägg. Det suger, aight?
Jag jóbbade min sista dag idag, det känns såklart väldigt tråkigt men ska gå och snacka med bossarna imorgon och kolla om dom vill ha mer av mig ;) (Hade ett vikariat på en månad). Jag får helt enkelt hoppas på det bästa, för jag vill minsann inte besöka arbetsförmedlingen en timma varje måndag, tisdag och onsdag. Fyfan för det!

Efter att jag har snackat med bossarna i morgon tänkte jag göra stan. Jag är i stort behov av ett par nya sneakers, min stortå värker som in i norden då jag har fått nageltrång eller nåt liknande av mina älskade nike air force 1. Óch sen tänkte jag bege mig till Panduro, det kliar i fingrarna; dom vill pyssla.

Juste! Nu vet jag vad jag skulle skriva för flera dagar sen. I fredags hade jag och maah mään lite middagsmys på Donken som ni kanske minns. När vi sedan kom hem körde vi igång en film som var riktigt rolig. "Due Date" är namnet. Oj va vi skrattade, den rekommenderar jag verkligen :)



Vi hörs mer imorgon efter mina ärenden :) Nu är det tydligen en bra film på tvn som vi ska kolla in. Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

åhh hoppas verkligen att du får jobba mera! så skoj är det inte på AF så man vill sitta där en timme tre dagar i rad :(



hihi vad ska du pyssla med då? några planer?

2011-02-06 @ 21:49:23
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Emmie

sv: Okej :) Jag har varit halvt död senaste två dagarna men nu är det bättre, därav sent svar ;) Allt väl med dig idag? :)

2011-02-07 @ 09:46:20
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0