Serum för ögonfransar

Nu tänkte jag tipsa om en fransnärings produkt som jag har hört ska vara toppen. En kompis till mig kör med den här produkten och till och med jag ser att hennes fransar har blivit tätare.

Var ni också inne i en period då ni ville ha en Neulash? En Neulash förlänger fransarna och gör de täta. Många kändisar använder det här serumet och jag läste i Bobbys blogg att han var tvungen att klippa fransarna för att de blev så långa. Jag och mina kompisar var sugna på att införskaffa oss varsin Neulash men tyckte samtidigt att den var för dyr. Nu har jag hittat en liknande produkt till bra pris som ska vara bra.

Den heter Talika Lipocils Eyelash Conditioning Gel och finns på eleven.se



"Ögonfransgel med borste.

Redan efter de första appliceringarna ser du en positiv effekt på dina ögonfransar; de blir glänsande och blanka. Efter avslutad behandling på 28 dagar har dina fransar blivit upp till 2,5 mm längre."

Pris för den här är 199:- och räcker i 6 månader. Finns som sagt på eleven.se

Jag har också läst recensioner om den på nätet och har inte hittat en enda missnöjd kommentar. Jag tänker beställa hem en sån här så fort jag har fått min lön. 199:- känns som ett bra pris för ett serum, inte alltför dyrt och om den funkar så är den säkert värd vartenda öre :)




Kommentarer
Postat av: Ingrid

det låter ju hur bra som helst! den där neulash kostar väl typ 1000 spänn? kör bara Lina :D



haha ja förmodligen är det då jag får ett svar! han är ju som han är :P oh ja, och sen måste du berätta för mej hur god den var! :D

2011-02-11 @ 10:48:27
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Emmie

Sv: Idag ska jag fixa och dona hemma och sen ikväll blir det jobb :) Ska du hitta på i helgen då? :)

2011-02-11 @ 11:04:35
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

Hej tjejen :)

Hoppas allt är bra med dej?



Ville bara tipsa om en tävling jag har på min blogg. Man kan vinna ett valfritt smycke :) Hoppas du är med att delta!



http://jennsiii.blogg.se/2011/february/tavlingsdag.html#comment



Trevlig helg!

Kram

2011-02-11 @ 14:42:22
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0