På jakt

Idag har jag varit på jakt efter tröjor/tishor/toppar eller vad man nu vill kalla det. Enkla, fina bra tröjor som passar till det mesta liksom. Jag bor typ i en resväska nu där jag har ca. 7 tishor, 1 klänning och några hoodies. Det är ganska tråkigt på ett sätt då man använder samma kläder vecka efter vecka och måste tvätta så fort det är smutsigt. Så jag tog varvet i Gallerian idag men jag hittade ingenting. Men min älskling var gullig så vi tog bilen till Skärholmen och letade vidare. Men nja.. Vart finns fina tröjor liksom? Ingenstans. Jag vill inte ha vanliga svarta tishor, det är fint med lite tryck. Vi gick i alla fall in på MQ som nästan alltid har något att erbjuda, och visst fan hade dom det idag också :)

En fin tisha från Bondelid fick det bli, (att köpa en tröja är bättre än att inte köpa nån alls)


Det är en fin segelbåt på bilden :)
Pontus sa att den var ball, så den fick det bli! Jag tycker mer att den är..
vacker!


Kommentarer
Postat av: REBECCA

sv: jo men jag känner också så! silver passar till allt, guld är snyggare på sommaren när man är brun och frääch.

det finns sjukt snygga t-shirts, skjortor och basplagg på monki. jag tyå avgudar monki. sjukt bra stuff. för sjukt bra pris!

2011-02-08 @ 22:24:46
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/
Postat av: ♦ • . josefine

sv: okej :D

jo jag är väldigt nöjd än så länge :)

gillar speciellt utformningen o designen av mobilen, så snygg o bekväm liksom! :D

2011-02-08 @ 22:33:17
URL: http://josya.blogg.se/
Postat av: Ingrid

åh det är så tråkigt när man är inställd på att handla kläder men inte hittar nåt :( men den tischan ser riktigt fin ut! :D

2011-02-09 @ 10:47:20
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0