Musik och städ

Vilket vinterland vi har fått igen! Jag tycker att det suger.. För att komma till vår lägenhet måste vi ta oss upp för en enorm backe, bilen kom inte upp för den igår, och jag kom knappt inte ner. Bussarna här i Stockholm har inte fungerat på hela morgonen, tror att det varit likadant med pendeltågen. Tunnelbanorna har nog fungerat hyffsat. Min slutsats är att snön bara försvårar saker och ting för oss. Hehe..
Imorgon börjar jag jobba 07.00, jag kommer få panik om bussarna inte fungerar då.. Jag får hoppas på det bästa :)

Idag tänkte jag spendera dagen inomhus. Jag tänkte köra igång bra musik och röja undan här. Slänga massa saker som bara tar massa plats och dammsuga. Det är alltid skönt när det är gjort :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0