Kalas hela dan'!

Här har det varit tomt hela dagen men nu ska jag berätta lite kort för er vad jag har sysslat med. För gått under marken har jag icke gjort, jag har snarare haft häcken full ;)

Började med en timma på arbetsförmedlingen och det suger att sitta där en timma tre dagar i veckan. Är inne på min andra dag och jag börjar seriöst fundera på att skriva ut mig därifrån. Men det var egentligen inte det jag skulle prata om nu..

När jag var klar där sprang jag och köpte lite nagellack, kände för en fin färg till min fina tröja som jag köpte igår.

Från vänster; Ett toplack, Nagellacket som matchar min tröja och det
tredje är ett guldfärgat som jag tänkte ha när jag jobbar. (Får egentligen inte
ha nagellack men det här är så diskret så det blir nog bra).

Sen var det dags för att åka och fira min pojkväns mamma som har födelsedag idag. Det var riktigt trevligt! Vi kom dit med fyra paket, ett megastort och tre mindre. Hon blev nervös och undrade vad vi nu hade hittat på men blev väldigt glad när hon fick se vad det var i, nämligen;

En Tassimo! Super-kaffekokaren. Och kapslar (där kaffet är i) i alla olika smalker och former.


Jag vill själv ha en sån här nu, trots att jag inte dricker kaffe. Jag kan ju dricka kaffe och det är mycket roligare med en sån här apparat! ;) Jag smakade på en varmchoklad av Marabou som maskinen kunde göra i ordning och den var riktigt god.

Kvällen fortsatte med natchos och tårta och massa prat. Jag tror, hoppas och nästan vet att hon hade en riktigt bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

med undantag för arbetsförmedlingen så låter det som en toppendag! och jag är väääldigt avis på pontus mamma nu haha! mumma!



hihi jag vet! men o.c går ju på tvn, smidigt och bra :) jaa du har ju dina kära glitterpennor, dom är ju toppen! ;) va konstigt, för andra har kommenterat det inlägget :S men idag är det inte lika härligt här för det toksnöar :(

2011-02-10 @ 09:24:02
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0