Hjärtats dag

Snart ska jag bege mig ut i snöstormen för att möta upp Louise och ta en fika innan hennes tåg går. Men nu minuterna innan så försöker jag planera en fin alla hjärtans dag måltid som jag tänkte laga till på måndag. Funderar på kycklingfilé fylld med fetaost och inlindad i bacon, till det blir det säkerligen en potatisgratäng eller potatis och grönsaker i ugn. Tänkte också göra en efterrätt för att lyxa till det riktigt ordentligt, det blir säkerligen en kladdkaka för det är sjukt gott! Som måndagen ser ut nu så kommer vi bara ha en lugn och skön dag, vi har inte planerat något. Men bara en god middag, tända ljus och en film räcker gott och väl känner jag. Jag är ju inte så mycket för sånna här dagar eller högtider ;)

Har du några planer för alla hjärtans dag? :)





Kommentarer
Postat av: Ingrid

mmmmm det låter som en bra middag! jag har inte riktigt bestämt mej för om jag ska till mamma o dom än, och hur maK gör är alltid ett mysterium! :P

2011-02-10 @ 14:59:51
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: emelie

Hej, förlåt för reklamen, men tänkte tipsa om en jättebra sida ifall du inte redan vet om den :)

Gratisbio.se är en asbra sida som gör att du lätt kan fixa presentkort på många affärer, bland annat H&M, gina tricot osv.

Och om du registrerar dig via denna länk (som samtidigt hjälper mig med några poäng)

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=418333 så får du 1000 poäng redan från början, och när du samlat

tillräckligt många poäng så kan du byta dem mot presentkort. Bra va?

Allt är givetvis helt gratis.

2011-02-10 @ 17:16:54
Postat av: emelie

Hej, förlåt för reklamen, men tänkte tipsa om en jättebra sida ifall du inte redan vet om den :)

Gratisbio.se är en asbra sida som gör att du lätt kan fixa presentkort på många affärer, bland annat H&M, gina tricot osv.

Och om du registrerar dig via denna länk (som samtidigt hjälper mig med några poäng)

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=418333 så får du 1000 poäng redan från början, och när du samlat

tillräckligt många poäng så kan du byta dem mot presentkort. Bra va?

Allt är givetvis helt gratis.

2011-02-10 @ 17:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0