Go måndag

Hola amigos!

Vilken fullspäckad dag jag har haft, tog en sväng till jobbet och pratade med bossarna. Ska jobba till helgen igen och sen vet jag inte så mycket mer. Skönt att vara ledig lite i veckan :)
Sen tog jag tuben till Hötorget och besökte PanduroKungsgatan. Var nog där inne i en timma, hade svår beslutångest och det slutade med att jag kom ut därifrån med tio olika påsar ;) Har redan pysslat lite och jag tror att det här kan bli bra alltså. Det är lite pilligt men kul :)

Sen bestämde jag och Pontus oss för att åka och fixa en present till hans mamma som fyller år på onsdag :) Vi tror att hon kommer gilla det vi har köpt :) Vi púmpade luften i däcken på bilen och käkade lite på MAX. På vägen hem satt vi och sjön till Yours To Keep med Teddybears.

Bra start på veckan med andra ord. Hur har eran måndag varit? :)


En glad Lina-Lina i ett härligt vinterland.


Kommentarer
Postat av: SlipmästarN^

Min måndag har varit såhär:



Fixat en present till mor som fyller år på onsdag. Pumpade luften i däcken på bilen och käkade lite på MAX. På vägen hem satt jag och sjön till I Will Kill You med Cannibal Corpse.



För du vet att Djävulen hör din bön. Inatt är det skånes tur att utstå Herrens vrede! Och det är bara början..



Nu ska jag dricka blod, offra lite, koka lite örter och spå framtiden några dagar!

2011-02-07 @ 21:31:02
URL: http://slipakniven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0