En dag i Sthlm med Skara-folk

Godkvällens!

Jag kom hem för cirkus två timmar sedan, jag har hängt med Skara-folk en del av eftermiddagen och kvällen. Det var mycket trevligt vill jag lova :) Vi tog en sväng in på Gallerian, PUB och NK och sen blev det middag på Tacobar, hur gott är inte det? ÅH!

Det var härligt att bara strosa omkring på Stockholms gator och umgås och prata. Jag har haft en riktigt superdag :)
Men nu känner jag mig väldigt trött och frusen, hoppas inte att jag blir sjuk bara. Resten av kvällen blir chill, kanske med en film, och en tidig kväll förhoppningsvis :) Längtar efter att få sova, hade ju inte världens bästa natt om man säger så, och det känns både i huvudet och kroppen.

Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0