Work, Work

Work, work (med en liten suck) säger alltid mina byggarbetare i Warcraft när jag sätter dom i arbete. Jag däremot säger work, work väldigt glatt och känner mig redo! Jag trivs så bra med att jobba med människor och det är alltid så kul! Jag går dit med ett leende på läpparna och går därifrån med ett också. Idag ska jag alltså jobba! :)

Slutade kvart över två idag, två lektioners matte har jag sysselsatt mig med. Träffade även på mina grabbar Viktor och maK och snackade lite med dom. Och nu måste jag skynda mig iväg. Jag börjar om ca. en halvtimma!

Ska försöka lägga upp lite inlägg ikväll om jag inte är för trött och om inte något annat dyker upp. Så vi hörs förhoppningsvis sen!

Work, work... jiihaaaa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0