WeSC

Dagens måsten är nästan klara, det är bara lektionen kvar nu. Jag hann springa över till Viktor och väcka honom. Klockan var halv ett och jag tänkte; antingen är han hemma och sover eller är i skolan. Och han var hemma! Så jag har suttit och pratat med en trött Viktor nu i en halvtimma. Nåt måste man ju roa sig med!

Nu ska ni få se jackan som jag vill ha. Den kommer från WeSC och är så jävla snygg! Men antingen måste jag åka till Stockholm (woooohooo!) eller beställa den över internet. Nu kommer bilden, håll i hatten och älska den lika mycket som jag gör!


Så här ser den ut i fram...


Och här har vi baksidan!

Färgen heter "Velvet Plum" och kickar ass typ. Den är så snygg!!
Japp, den är likadan som den svarta som jag visade igår, men den här färgen är verkligen en "Lina-färg".








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0