Warcraft III

Tjenixen alla glada! :)

Idag har jag varit och hälsat på min kära bror och hans gulliga flickvän! :) Vi hade en trevlig stund tillsammans. Kändes bra att vara där igen. Vågar ju mig knappt inte ut när det snöar, men idag var det som sagt uppehåll så jag tog mig en promenix ;)

Jag blev så himla trött när klockan blev nio så då tänkte jag att det var dags att bege sig hemåt innan jag däckade på soffan. Men när jag kom ut i kylan och nästan var hemma så träffade jag på en vän som jag stod och pratade med i en kvart. Tänk er en kvart i den hemskaste kylan som finns, då blev man rätt pigg.

Så nu sitter jag och pratar i Skype med mina fina älskling :) Japp, vi ska snart spela lite Warcraft och den här gången ska vi vinna! ;)




Kommentarer
Postat av: Ingrid

DU är göllig :D uscha för att stå så länge i kylan, jag hade nog valt att vara otrevlig haha :P

2010-11-29 @ 23:04:20
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Fia

http://www.factorymalmo.se/varumarken/odd-molly/odd-molly-klanning-fonda-dress-military.html

2010-11-30 @ 19:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0