"....ni finns i varje hjärtklapp"

Jag är ju väldigt svag för hiphop, rap och r'n'b, det är ju den bästa musiken enligt mig. Har därför spenderat många timmar med att lyssna på bland annat HighWon.
Som jag berättade förut ballade grabbarna ur i skolan idag, de sjöng för fulla muggar och shakade loss i skolans matsal. De dunkade musik från deras mobiler och spelade bara bra musik. Viktor satte på en riktigt grym låt av HighWon som heter Från Hjärtat. Den här låten hade jag helt missat men nu kan jag den snart utantill,  efter att ha lyssnat på den konstant i en timma.

Lägger in ett youtube-klipp med låten och även lyrics till den. Så ni verkligen hänger med! Lyssna lite extra på refrängen för den är så fet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0