Trött och hungrig

Vaknade vid sju idag, trött och hungrig. Men det var bara att slänga på sig kläder och ge sig ut i kylan för att gå på mattelektion. När jag kom hem vid kvart i tio så stensomnade jag i sängen och jag sov i två timmar...så himla skönt!
Och nu sitter jag i köket och gör lunch.. maten är i ugnen så behöver inte göra så mycket ;) Hoppas jag blir piggare sen!

Haha.. Jag tänkte bara sova en timma egentligen men när klockan ringde då stängde jag av den direkt och somnade snabbt om. Jag var ju mitt uppe i en dröm! Jag har kollat väldigt mycket på en serie som handlar om en mc-klubb och i drömmen satt jag med en av snubbarna i en snabbt bil! (av nån anledning).. vi började närma oss en korsning då jag skriker "sakta ner farten och sväng vänster!". Äver det tuppade jag av i bilen.. Haha, det var nog för hög hastighet för mig ;) Kan tyvärr inte återbertätta så mycket mer från drömmen.. då jag faktiskt inte minns så mycket mer :P


En seg Lina! Sitter med en morgonrock och två filtar.. men fryser ändå!

Nu är maten klar! Pommes och korv som klarat sig själv i ugnen säger inte jag till nu i alla fall ;)



Kommentarer
Postat av: ingrid

åh vad nice! perfekt mat när man inte orkar göra nånting :) lina-lina, du är väl inte sjukis nu? STÄNG JACKAN haha! och nu får du snart sluta kolla på soa ;)

2010-11-17 @ 12:41:08
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0