Sons Of Anarchy

Igår var jag väldigt seg.. det enda jag gjorde var att sova och att kolla på Sons Of Anarchy. Jag har kollat tre säsonger på en vecka!! det är sjuukt. Men jag har verkligen inte kunnat slita mig..

Hittade en kort sammanfattning på nätet om vad serien handlar om;

Sons of Anarchy är en amerikansk TV-serie skapad av Kurt Sutter om en tätt sammansluten kriminell
motorcykelklubb i den fiktiva staden Charming i norra Kalifornien. Serien är centrerad kring protagonisten Jackson "Jax" Teller (Charlie Hunnam), klubbens vicepresident, som börjar ifrågasätta både klubben och sig själv.

Serien handlar alltså om mycket om vapen och droger men också gemenskap. Hela motorcykelklubben är som en enda stor familj och de gör allt för varandra.
Man vill hela tiden se ett till avsnitt för att se hur det går för dem och deras stad Charming.



Har du inte sett serien, kanske inte ens har hört talas om den - då tycker jag att du ska göra allt som står i din makt för att leta upp den! Den är lätt värd att se!


Kommentarer
Postat av: ingrid

jag älskar namnet på staden :P

2010-11-18 @ 10:55:15
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0