söndag.

Usch, fy och blä! Vilken jävla dag det har varit..

Jag har legat i sängen hela dagen och kollat på Sons Of Anarchy, nu har jag sett klart säsong 1 på bara ett par dagar. När kvällen började komma så satte jag igång tv:n där det var Cougar town, Gossip girl och Brothers and sisters. Jag gillar att kolla serier men jag hade mycket hellre gjort nånting. Tog en liten powernap där i mellan alla serier också så nu lär jag väl inte kunna somna i natt heller. Så kan det vara!

Jag har aldrig varit ett fan av söndagar, det är så deprimerande på nå vis. Det är sådana här dagar som jag saknar min älskling som mest! Tänk att kunna spendera en hel söndag i sängen? Eller kanske spela spel? Kolla film? Jag hade kunnat göra vad som helst om bara han hade vart här idag.



åh, min fina!
håll i mig och släpp aldrig taget, tänk om jag faktiskt gick av.


Kommentarer
Postat av: ingrid

ni är ju så himla fina ihop! :D

2010-11-15 @ 10:33:36
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0