Shopping imorgon (lördag)

Jag är helt slut! Så nu ska jag bara göra två flätor i mitt blöta hår så jag kan sova gott i natt och sen slänga mig i min sköna, underbara säng! Hör ni hur skönt det låter?! :)

Det känns inte som fredag idag, trist. Men imorgon vaknar jag upp och då kommer det definitivt kännas som helg. Jag ska nämligen spendera hela dagen med min syster och systerdotter :) Vi ska shoppa, fika och shoppa ännu mer! Ska bli riktigt nice att umgås med dom söta! Vi åker redan 09.20.. så nu behöver jag sova varenda timma jag kan fram tills dess för att inte vara en zombie ;)

Jag önskar er en godnatt, så hörs vi igen på söndag!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Låter som du hade en bra dag igår! :D Haha jaa det har blivit våra dagar! Men jag förstod att du inte ville gå ut, sjukt kallt! så när han frågade om jag ville följa med och såg så göllig ut kunde jag inte säga nej :P



skoj med en shoppingdag! :D hoppas du hittar en VINTERJACKA!!! För det behövs nu Lina-Lina! Ha en underbar dag nu!

2010-11-27 @ 09:30:48
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: alva

det var riktigt kul det får vi göra om tycker jag<3

puss & kram!

2010-11-27 @ 20:44:12
URL: http://kjellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0