Min helg i ord

Helgen är snart förbi och jag har varit usel på att uppdatera bloggen.. Men jag har inte haft nån tid till att sitta framför datorn. I fredags efter jobbet var det snöstorm ute, helt kaos! Så jag skyndade mig till mina favoriter Ingrid och maK och bestämde mig genast för att sova på deras soffa under natten. Vi chillade resten av kvällen/natten till en film.

I lördags blev det att kolla på fotboll. Jag har fått för mig att Liverpool alltid spelar dåligt varje gång jag tittar på matchen.. Men igår.. WOW! säger jag bara. Tre mål på 40 minuter! Det var riktigt kul att se! :)
När första halvlek var slut åkte jag iväg för att träffa Josefina, men vi kände egentligen inte för att göra något samtidigt som vi kände för att göra massa roligt. Vi började med att åka till Donken där vi beställde Toblerone glassen som var mumsig! Och sen vidare till Ardala där vi satt och pratade med Josefinas mama i fyra timmar :) Lung och skön helg med andra ord!


Nu har jag skrivit det här inlägget utan mina brillz eftersom att jag har ansiktsmask på mig. Hoppas att jag har stavat rätt och så.. allt blir ju så mycket besvärligare när man inte ser ordentligt ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0