Min dag

Hej!

Imorse sov jag tills jag vaknade, det var riktigt skönt. Gick väl upp vid halv tolv ungefär och käkade lite frulle. Efter det ringde maK och frågade om jag skulle med till City Gross och precis när vi lagt på och jag skulle slänga på mig kläder ringde min mobil från ett numer jag aldrig sett tidigare. I början av nästa vecka händer något som känns sjukt kul men jag är riktigt nervös. Jag väntar med att berätta tills dagen är kommen. Jag tänker alltid att; om jag vill att något verkligen ska hända och bli bra, alltså till min fördel (som det här gäller), så säger jag det inte till för många. Säger man det till för många brukar det bara bli pannkaka av allting, och sen måste man säga till alla att det inte gick vägen. Så jag väntar,  det blir en liten hemlis tills dess ;) 

Vi var i alla fall på City Gross och det var en riktigt fin dag idag. Självklart biter det i kinderna, men det här var första gången den här vintern som jag inte blivit arg på vädret. Var tvungen att dra hem sen, skulle nämligen vara barnvakt åt lilla Meya. Vi byggde en koja och tittade på flera program som gick på Disney Channel.

Nu ikväll har jag träffat Josefina och jag fick en häftig sak av henne som jag tänkte visa er i nästa inlägg ;)



Kommentarer
Postat av: Ingrid

aha VIBRATORN! :D om det inte är alltför äckligt väder imorgon kanske du vill följa med mej till öb? :) vi kan ju se hur det ser ut imorgon! :P

2010-11-30 @ 22:03:01
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0