Mikrofonkåt

Efter lektionen bestämde jag och Emma oss för att käka frulle på Smörgåshörnan här i Skara. Det blev en halv baguette med kebabröra.
Vi körde igång radion medan vi åt och oj va jag blev glad! Låten Mikrofonkåt spelades och det var Septembers version! Som många säkert vet gjorde Petter Mikrofonkåt för flera år sedan och han är ju nu med i TV-programmet "Så mycket bättre" där artister får tolka och göra om varandras låtar. September gjorde en grym version av Mikrofonkåt som jag har spelat flitigt.

Här kommer låten!



Programmet "Så mycket bättre" är det bland det bästa svensk TV någonsin har gjort, enligt mig. Man får lära känna artisterna och höra hur de tolkar olika typer av låtar. Man ryser och ler, genom hela programmet. Det är underbart!


Kommentarer
Postat av: ingrid

mmmmm smörgåshörnan... dreglar

2010-11-18 @ 13:21:09
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0