Måndag

God morgon! :) Idag snöar det inte! Inte än så länge i alla fall. Varje morgon jag har vaknat de senaste veckorna har det varit snökaos i luften... men inte idag! Gött!

Jag tänkte börja min morgon med en dusch.. fast jag läste att det är -10 grader här ute idag och mitt hår torkar inte helt när jag bara fönar det, så jag kanske ska skippa duscha. Vore ju tråkigt om det hänger långa istappar i mitt hår sen ;) haha..

Annars händer nada! Klockan tre har jag ju mattelektion, men annars har jag inget annat planerat idag. 

Vi hörs om en stund igen.. jag ska käka lite frukost och läsa aftonbladet ;)





Kommentarer
Postat av: Ingrid

nix, inget dåligt väder, bara sol! fast det ser ut som det blåser lite kanske :S jag skulle inte tvätta håret! :P

2010-11-29 @ 12:14:27
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0