Lanvin & H&M

Idag släppte Lanvins kollektion på H&M, redan klockan åtta i släpptes alla kläder på H&Ms hemsida och kläderna tog slut direkt! När jag gick upp vid elva, var sidan så överbelastad att jag inte ens kunde se kläderna. Men nu, någåra timmar senare ser jag att alla kläder är slutsålda! Jag som blev förälskad i ett plagg eller två..


Fick inte tag på större bilder, men den här klänningen är helt fantastiskt! Den hade varit perfekt på julafton och nyår. Åh, varför gjorde jag inte som alla andra och studsade ur sängen vid åtta? :(


Jag är inte mycket för kjolar men den här blev genast en favorit!

Hann du köpa några kläder från Lanvins samarbete med H&M? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0