Lång dag!

Hej på er!

Oj, idag har jag haft fullt upp. Började med att stiga upp vid åtta för att fortsätta plugga matte. Hade prov kvart över tio idag, och jag hoppas verkligen på att det gick bra! Det kändes ju bra, det rullade på och jag var klar rätt snabbt. Men det kan också innebära massa slarvfel. Vi får se!

Hade en håltimma där jag och Emma hängde med Viktor och grabbarna som ballade ur i matsalen. Stod på stolar och dansade och sjöng. Det kändes att det var fredag i alla fall! ;)
En till mattelektion väntade och jag måste ha världens roligaste lärare! Han är så lättsam och gillar att skämta.

När jag kom hem så var det bara att vända i dörren igen. Följde med la familia och gjorde ärenden, vi var bland annat en sväng i den nya City Gross affären som har öppnat här i Skara. Den är typ som Ica Maxi, riktigt soft! Där köpte jag popcorn med cheddar smak! Brukar ofta köpa färdig poppade popcorn med cheddarsmak och dom är så otroligt goda!

När jag återigen kom hem färgade jag syrrans hår. Så nu blir hon förhoppningsvis fin(are) i håret :)

Och nu, nu sitter jag här. Sugen på att träffa vänner men det är så galet kallt att jag inte vågar mig ut. Vet ju att Ingrid är hemma själv ikväll ;) Fredagarna har lite blivit som min och hennes kväll. Vi sitter och pratar i flera timmar och har det mysigt. Men idag tar det faktiskt emot att gå utanför dörren...Vi får väl se vad som händer och sker.


Var tvungen att testa mina popcornen redan idag och jag tycker dom var goda!
Det är klart att dom färdig poppade är godare men kan vara kul med lite variation.


Jag och min gulliga Meya delade skålen på popcorn och hade en mysig stund,
vi sjöng och pratade medan vi smaskade i oss popcornen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0